Pages

Tuesday, 29 December 2009

Tahniah..!!! adik-adikku

BIAR TULISAN DAN GAMBAR INI BERBICARA.....TAHNIAH BUAT ADIK-ADIKKU YANG AKU SAYANG YG TELAH BERJAYA DALAM UJIAN PASTI,UPSR,PMR...INSYAALAH SPM ..


"Adik salam bleh no.1 kelas",hehe...tu la kata2 adik ku bila aku pulang cuti dari mesir....tahniah la.walaupun baru je daftar kat Pasti al-fikrah(pasti lamaaku dulu),sekarang dapat pelajar terbaik yang berumur 5tahun.


"tahniah adik aku sorang ni,walaupun kecik nk dibanding ngan umur,tapi dapat juga jadi kebanggaan keluarga.Amik UPSR tahun ni kat sekolah keb Teluk Pasu(sekolah lama aku gak)..tahniah dapat 5A dalam upsr...tahniah jugak dapat masuk imtiaz kospint,kat sana kekge..hafal quran molek2 deh..pastu bleh jadi doktor Hafizah..INSYAALLAH"


"Tahniah lah Dah oiii,aku pun x caya kak yah kabo mg bleh 9A dalam PMR....TAHNIAH2..!!pas ni bleh lah ke sm agama (atas) sultan zainal abaidin..ikut lah nk amik thanawi ka atau sains tulen..kami semua sentiasa berada di belakang ko..hehehe"


"ni pula aimin tengah tunggu result SPM,moga dapat yg terbaik laaa..tahun depan amik STAM lak...pas tu bleh ah ge Mesir...aku tunggu mg kat cni...hehe"


"TAHNIAH LAH BUAT MAK AYAH ATAS DIDIKAN KALIAN...MOGA ALLAH SENTIASA MELINDUNGI KELUARGA KITA DAN SENTIASA BERADA ATAS LANDASAN ALLAH"




WASSALAM.........

0 comments: