Pages

Wednesday, 10 June 2009

Sanah Helwah ya Zamiliii !!!!!!




Assalamualaikum sababat sekalin,rasenya x terlambat nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR sahabat ku....
ops..sebenarnya x terlambat lagi hari nk nk postingkan ucapan ni pd kwn sekelas ni,kwn serumah,org yg mula2 jadi kawan semasa tiba kat mesir ni...

moga panjang umur dan dimurahkan rezeki...
pd kawan2 meningkatnya umur kita,
maka semakin hampir lh kita pada kematian.......
moga ia menjadi tazkirah kehidupan kita sebagai khalifah ALLAH di muka bumi.


ni lah haziq,dah besar rupenye....hehe,
xleh kacau...dah berpunye

7 jun 1989,maka lahirlah seorang insan yg  bernama Haziq Aiman...
sekarang duk blajar ilmu medic kat zagzig sama2...hehehe
moga panjang umur haziq....hehe

ni plak Abrar,masih single kotttt....
hehe........

selang beberapa tahun selepas tu plak iaitu 9 jun 1991,lahir lh plak insan yg bernama Abrar,
maka pada tahun ni genaplah umur haziq 20 tahun 
dan abrar lak 18 tahun,

pada 8 jun 2009,dapat lah kami berkumpul tuk raikan sahabat2 kami ni.....hehehe
pe lagi mnjadi rutin 
BERPERANG KEK lah
dengan ak skali kene coreng krim kek kat muke....
gambarnye x leh tunjuk....
x hensem nnti.......
hehe

k...lah pape pun ,
moga Haziq dan Abrar sentiasa dirahmati ALLAH.....
...................................................................................................................................................................




0 comments: